Posted on


Czy wiesz, że ceny tego samego produktu w różnych lokalizacjach sklepów tej samej sieci mogą się różnić nawet o 15-20%? Szpiegomat pozwoli Ci pozyskać wiedze na temat cen Twoich produktów w innych sklepach. monitorowanie cen sklepów to oferta przeznaczona dla tych przedsiębiorstw, które cenią sobie dokładną analizę statystyczną konkurencji. monitoring cen w sklepach internetowych – Sprawdzaj i kontroluj ceny produktów na sklepowych półkach i wykorzystaj wiarygodne informacje rynkowe do optymalizacji cen i wzrostu sprzedaży Twoich produktów! W ramach możliwości monitoringu cen każdy sklep jest bowiem w stanie tak optymalizować asortyment by nie tracić czasem nawet kilku procent względem oferty konkurencji. Monitoring produktów zyskał na znaczeniu w momencie wprowadzenia przez Google kampanii produktowych, w których klient może bezpośrednio z poziomu wyników wyszukiwania porównać ceny i już na tym etapie podjąć decyzję o dalszych krokach. Biorać wszystkie te czynniki pod uwagę polecamy monitorowanie cen w sklepach internetowych fgdg

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *